I can feel it, I can taste it.

DSC06287
DSC06285
DSC06272
DSC06174
DSC06247

heimoi ! oon ollu iha liia epäakti, taas kerran. mut iha älynä ollu kaikkee tekemistä, ku kokeita ja läksyi iha kauheesti jaja sit oon kuitenki halunnu olla kavereittenki kaa ja tälleei (: sitä levi - postausta en oo tehny, ku tä kone ei tykkää ladata oikee flickrii niit kuvii mitä mä haluun, joo ihanaa hei. mut koitan saada sen tehtyy aikas pia. en jaksa turhaa pitää sen ka amitää kiirettä mut teen ennen ku on iha myöhästä .. tänää eikä eile mitää ihmeellist koulussa, oon lukenu saksaa vähäse ja kattonu telkkarii ja syöny jätskii, kesää odotellessa ♥ nyt taidan mennä säätää noitten kuvien kaa ja kattoo täs jossai vaihees Twilight - Houkutuksen loppuu ku en jaksanu kattoo sunnuntai-illal sitä koknaa, ni nauhotin, vaik oonki nähny sen miljoonatsiljoona kertaa :D jaa perjantaita ootellessa. laitoin nyt kuitenki jotai kuvii mitä sain tonne lisättyy sielt levilta, ni pääsette alkutunnelmii :D jajoo, meil oli hyppyenergiaa roosan kaa tuol ...
moro ! =)

2 kommenttia:

  1. hei tee nä postaus jutut mitkä alotat ni loppuun asti, meinaa vielki niit su lomakuvii ootellaa ja siit lomast on jo monta viikkoa !

    VastaaPoista
  2. mul on toi levi-postaus jo muute valmis, mut nää kaikki kuvat ei suostu oikee tottelee mua .. ja on ollu muutaki tekemistä, mut tänää teen sen levipostauksen loppuun ja julkasen + se vaatekaappipostaus tulee kyl, mut ton kans oli tekemistä ..

    VastaaPoista