7 things about me

sain täs vähä aikaa sitten Piukulta, tämmösen pienen haasteen mis piti kertoo 7 asiaa ittestään & haastaa muita tekemään. nyt ihan ekaks sanon, etten osaa haastaa ketää tiettyjä, jote kaikki ketkä ei tätä oo vielä tehnyt ni tehkää ! :--D muttajoo voisin alottaa kertomaa niitä asioita.



1. Rakastan matkustelua. Äiti kai tartuttanut ton innon muhun, mut se on vaa nii kivaa päästä näkee eri maita varsinkin lämpimiin tai hyviin shoppailupaikkoihin. oon käynyt Italiassa, Unkarissa, Sveitsissä, Saksassa, Puolassa, Ruotsissa, Virossa, Norjassa. Ja on tosi paljon semmosia paikkoja mihin haluisin matkustaa :-)

2. Kaverit on mulle kaikki kaikessa. Ei tätä voi selittää. Tykkään vaa hengailla ja jutella kavereitten kanssa, niitte kaa on aina hauskaa ♥




3. Tykkään lukea. En kyl mitä tahansa, oon aika nirso kirjojen suhteen :--D mut jos löydän hyvän kirjan ni se muute sit on hyvä ! Ainaki mun mielestä. Kaikkii lehtii esim. Demi, Miss Mix & Cosmopolitan on kans kiva lukee (=

4. Valokuvaus on kivaa ! Tykkään kuvailla kaikelaisii juttui, ja ku saan rippilahjaks rahaa + kesätöistä nii ostan järkkärin, ku ei mulle sitä oo ostettu vaik oon kui pyytäny :--( mut valokuvaus on va ajotai rentouttavaa tai semmosta.



5. Rakastan musiikkia. Kuuntelen  joka päivä paljon. Ei sitä ilman vaa voi elää ! ♥

6. Oon tosi eläinrakas. Aina ku nään iha minkä vaa eläimen ni oon sillee et 'tuitui, vähä sulone!'. Noku ne vaa on sulosia ne kaikki pörröset varsinki <3 vihaan kyl käärmeit ja rottii ja tommosii D::

7. Shoppailu on parasta. Tykkään roikkuu kaikis ostoskeskuskis ja kaupungil, ja kierrellä kaupois, koittaa kivoi vaatteit ja sit ostaa niit. Se vaa on nii kivaa ! (-: ja varsinki parhaitte kevrien kaa !


kuvat © weheartit

7 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla :) aloin lukee, tosson munkin blogin osote jos kiinnostaa ;) http://hannarawr.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiia - kiitos (--: käyn kurkkaa sun blogia =)

    VastaaPoista
  3. Sulla on kiva blogi, ja tosi paljon kuvia! (=

    VastaaPoista
  4. VERARAWR - sulla se kiva blogi on :-)

    VastaaPoista
  5. Voikun kivoja kuvia ja tuo banneri on aivan superihana! <3

    http://ffashiondreams.blogspot.com/

    VastaaPoista